Come back

Jaha, ja! Jag har inte gjort ett enda inlägg på nästan 5 veckor nu. Som jag sa så har jag inte mått så bra. Jag orkar inte gå in på det så mycket, så jag har bestämt mig för att bara hoppa över det och fortsätta med annat. :D
Dagen spenderas mestadels på sjukhuset, men jag får ska hem en stund mellan 13.00 och 16.00 ungefär. Pappa är här med mig idag, men jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Just nu sitter vi och tittar på sändningar som handlar om WTC attackerna.
Efter lunchen (jag måste bara säga att de inte direkt är stjärnkockar här... :/) bär det av hemåt! :D Synd bara att vädret inte är lika fint idag som det var igår. Igår var det nästan högsommar igen, men idag är det grått och det ser ut som att det blir regn :/

Kommentarer
J säger:

Vad har hänt? :(. Varför är du på sjukhus? :(..



Krya.

2011-09-12 | 17:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback