God morgon solstrålar! :D

Härligt att vakna upp och se en blå himmel utanför fönstret! Hoppas att dagen blir lika härlig som den ser ut att bli. Mina planer för dagen är inte riktigt helt klara. Antingen åker jag tilll pappsen och får träffa min söta lilla brorsdotter, eller så stannar jag hemma och slappar med mamma och syrran och njuter av sista helgen hemma med henne. Vi får se, vi får se...
I går kväll var jag och mitt SUPERCOOLA gäng (hihi ^^) hos snyggmarcus och grillade, pratade och badade. Hur mysigt som helst. Fast jag skulle önska att det fanns en stoppknapp på mitt prat! Jag pratar alldeles för mycket! Hoppas att de inte tycker att det är för drygt! Jag tycker till och med att jag är dryg ibland! Än har jag inte hittat knappen men jag hoppas att nån annan kan hitta den åt mig :P
Kram och trevlig helg på er!! ♥
Det hade inte varit fel att vara på ett sånt här ställe nu... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback