Har inte tillräckligt många fingrar....

Ja, vad säger man? Mina fingrar räcker inte till för att räkna upp allt som är fel med mig! Jag skulle nog behöva låna hela familjens fingrar och några fler dessutom. Inte nog med allt som hänt under sommaren så har mitt ena knä börjat krångla. (Som tur är så var man ju redan på sjukhuset ;P). Jag väntar med att klaga för mycket innan jag vet vad det är. Jag skulle få komma till röntgen så de får kolla upp det :)
Hittils har dagen i alla fall varit bra. Jag trodde för en liten stund att jag började se ljuset i den kolsvarta tunnelns ände, men jag börjar mer och mer tro att det var en önskesyn...
Nu ska jag nog gå en sväng till biblioteket och efter lunch får vi åka hem!! :D
Vi hörs! :)
Önskar jag kunde se ljuset i den långa kolsvart tunneln...

Kommentarer
elsa säger:

krya på dig trine, hoppas att du börjar må bättre snart, kram elsa :)

2011-09-24 | 09:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback