"Hemma" igen

Jaha, då var det slut på det roliga. Nu är jag tillbaka på sjukan igen. Men jag har haft en jättebra helg! Jag har varit med pappa i Sundsvall. Vi skulle hämta ett piano hos en av pappa & Gun-Britts kompisar. De ville ha ut det därifrån och skaffa en kamin i stället och då gav de pianot till mig :D
Vi åkte upp igår morse och på eftermiddagen var vi på 5+40+55=100-årskalas (;P) och senare mot kvällen var vi på besök hos några kompiar och fick räkor mm. Haha, vi åt och åt och åt ;P
Det har i alla fall varit jättemysigt, men nu är det slut med det. Jag hoppas i alla fall att vi bara behöver vara här över natten och får åka hem igen i morgon. Jag vill så gärna gå på pianolektionen och träffa min bästaste bäst-granne och köra lite!
I kväll klockan 20.00 står Idols SLUTAUDITION på schemat. Det brukar ju vara skitkul!! Men först ska jag och mamma gå ut och ta en liten nypa luft :)
Au revior!
Hoppas att de här figurerna är snälla och rättvisa ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback