Ja, jag är lycklig måndag tisdag onsdag torsdag fredag lördag...

Hihi! Idag är jag glad! (Än så länge i alla fall) Igår eftermiddag fick vi åka hem från sjukhuset på permission :D vi ska få vara hemma i första hand tills på fredag, och kanske vidare om allt ser bra ut! :D Det var så himlans skönt att sova hemma! :D
Mina planer för veckan är att gå på några lektioner i skolan, spela på mitt nya PIANO (:D) och annars bara mysa hemma. Kanske träffar lite kompisar och sånt också. Det var ett tag sen nu...
Just nu sitter jag här i min OnePiece och försöker skicka in en presentation på spanska, men den försvann just! :/ Får se om jag hittar på den annars skiter jag i det. Jag tänker inte sitta och skriva om den! :/
Min söta lilla grodlockare ;P hihi

Kommentarer
Emmy Berglund säger:

Krya på dig Trine!

2011-09-23 | 09:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback