MAAAAT!!!

Jag är så förbaskat trött på den här satans sjukhusmaten!!! Jag vill ha riktig mat med smak på!!! Idag när vi skulle hoppa in  i bilen för att åka hemifrån var det någon granne eller nåt som grillade. Det luktade så himla gott! Här på sjukhuset är maten ofta nästintill smaklös (vilket man kanske kan förstå eftersom alla patienter inte kan äta så kryddstark mat, beroende på vad det är för fel på dem). Men alla andra då? De som vill känna smaken på det man äter?
Jag har i alla fall beställt GRILLAT den dagen jag får komma hem! Om jag så ska stå och vända på köttet i spöregn och nästan minusgrader!!! Jag SKA ha grillat! Med smak på! :)
Och inte nog med det! Det ska inte bara smaka! Det ska BRINNA i munnen, haha! xD Massor med chili, viltlök, peppar (och vad mer?...) i marinaden! Mamma, bäst att skriva upp om det är du som ska handla! ;P
Jag är så trött på sjukhusmaten som knappt smakar! Jag vill ha smakrik mat och HELST grillat!! Grillad lax är nåt bland det godaste jag vet!! :D
Grillad lax är nåt bland det godaset jag vet! :P (speciellt om man har fiskat laxen själv)

Kommentarer
emma säger:

Jag hoppas verkligen du blir bättre snart gumman !

krya på dig<3<3

2011-09-18 | 10:09:42
Bloggadress: http://emmasofiaa.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback