ONSDAG

I morse kom den stora stygga sköterskan med en STOR FET NÅL och tog mitt blod när jag låg och sov.... nejdå! Hon är varken stor eller stygg, men en nål hade hon och blod ville hon ha :P
Jag är (tack och lov) inte rädd för att bli stucken (Mamma har tagit blodprov i massor sedan jag var liten) även fast sköterskan var tvungen att sticka i båda armarna för att det inte ville rinna.
Resten av dagen har spenderats delvis på sjukhuset och delvis hemma. Jag passade på att ta en härlig varm dusch hemma. Superskönt! Dessutom började jag städa lite på mitt rum. Garderoben och byrån behöver rensas rejält. Jag har så mycket kläder som jag aldrig använder som bara ligger och tar plats. Allt gammalt och trökigt ska UT!!
-
Nu ska jag och mamma snart ta en liten promenad och klockan 20.00 bänkar vi oss framför BONDE SÖKER FRU! :D
Idag är det SPEEEDDATING!!! Haha, det bästa med hela programmet! ;P
Saknar Island JÄTTEMYCKET!!!! Vill tillbaka!!!
Hittade bilder från Islandsresan 2010 :D Längtar nåt så fruktansvärt tillbaka!! :D Gud, vad härligt och kul vi hade det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback