TACK!!

Hejsan svejsan! Jag vet att det som står här på bloggen (speciellt i de senaste inläggen) kan uppfattas som lite knasigt. Det var så många som frågade vart jag varit och vad det har varit för fel på mig, så därför var jag tvungen att förklara lite här på bloggen. Men allt kan verka lite snurrigt. Och jag kan lova att det är ännu mer snurrigt i "det verkliga livet"
Många av er är verkligen snälla och bryr er om mig och har hört av sig och frågar hur jag mår och när jag kommer att bli frisk. (Det var verkligen inte det som var meningen! Meningen var bara att ni skulle slippa gå runt som frågetecken och undra :)) Men TUSEN TACK TILL ER ALLA i alla fall! Det betyder SÅ mycket att ni bryr er! Det värmer ända in i själen och kommer säkert verka lite som medicin! :) ♥ Ni är GULD värda allihopa och jag hoppas jag kan finnas där för er om/när ni behöver det en vacker dag! Ingen nämnd, och ingen glömd. Ni vet nog själva om ni om ni ska ta åt er. Och ska ni det, så ta fulla nävar! Det är ni värda! TACK än en gång!
En stor ros och ett tack från hela mitt  hjärta till er! ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback