SOMMAR, SOMMAR OCH SOL

Nja, man kan nog inte direkt säga att vi har fått smaka på något härlig sommarväder... Det bara regnar och regnar hela dagarna :(
I torsdags fick jag äntligen SOMMARLOV!! :D Jag har inte kunnat skriva något här, för ända sen i onsdags har jag inte kunnat logga in... Jag har ingen aning om vad som är fel, men det blir så ibland. Det känns i alla fall riktigt skönt att få vara ledig! Jag ska inte jobba nånting i sommar, och det är jätteskönt. Fast lite klirr i kassan skulle inte vara helt fel det heller...
Jaja, en massa annat skoj ska jag i alla fall göra på lovet! Jag ska bl.a. brumma runt med en husbil, måla en del av huset, mysa med kompisar, få Norge-besök (tyvärr blir det nog ingen tur till Norge för mig i år.... ;'( första gången i hela mitt liv som det inte händer...), och så bli det nog lite gräsklippning och lite sådant. Jag hoppas att man kan bada lite i år också...och kanske bli ett litet uns brunare...
Nu ska jag gå och fortsätta röja och städa. Jag och mamma var jätteduktiga igår och började röja ute på vinden! Ni hör förmodligen mer av mig i framtiden ;P
Ha det gött så länge!
Juldagen 2010 hos pappa i Engelsfors! :P  Lilla gulliga Elias har fått paket! <3
Hittade den här bilden i arkivet. Denna lille krabat fyller 3 (!) år i sommar! Jag kan inte fatta hur snabbt tiden har gått!! Jag är väl en gammal tant med grått hår och löständer innan jag hinner blinka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback