Good morning to ya all!!

Ja, det är väl bara att erkänna att jag faktiskt har rört om i dygnsrytm-grytan. Den sista tiden har jag inte klivit upp förrän runt 11, de dagar jag inte har haft någon speiell tid att passa. Det är inte vanligt av mig, måste jag säga. Det är väldigt skönt att sova länge, men jag måste också erkänna att det är lite tråkigt att så mycket av dagen redan har gått. Jag missar ju hela förmiddagen! Dagarna går så himlans fort! Men det är ganska skönt det också ibland... ;P
Idag är det då söndag... Det som väntar är en liten shoppingtur med M och kanske lite TV-tittning, om det hinns med. Det är ju Tour de Ski nu, för dem som gillar det. Jag tittar mest när de går i mål! xD Haha!
Ha en riktigt bra söndag! 
puss hejs
Tänk om det hade kunnat se ut så här idag när jag tittade ut genom fönstret....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback