Jag älskar er!

Slutet av oktober och början av november har alltid varit och kommer alltid att vara händelserik i min familj! Igår fyllde min bästa vän och min granne + hennes pappa år. Idag fyller min äldsta syster år och om ett par dagar fyller jag år. Lite över en vecka in i november fyller min andra syster år. Dessutom känner jag väldigt många utanför min familj som också fyller år runt denna tid! Haha :P Vad kan det  bero på.....?
Jag vill i alla fall passa på att gratta min fina vän som fyllde hela 17 år igår. Det är helt sjukt! Snart kommer hon ikapp mig! Men det är bara bra! Jag vet inte hur många gånger vi önskat att vi var lika gamla eller att det bara var ett år emellan. Men, men, det finns inget att göra åt det så vi får väl bara vänta då. När vi båda är över 21 kommer det inte märkas att vi inte ör lika gamla. Macha! Om du läser detta vill jag att du ska veta att jag älskar dig och du kommer alltid vara min bästa vän. Hur långt ifrån varandra vi än kommer att bo, och även om vi inte kan vinka till varandra genom köks-/vardagsrumsfönstret så kommer jag alltid vinka till dig i tanken. Och även om vi inte bara kan säga "jag kommer över på en gång" i telefonen så kommer jag alltid "komma över" när du behöver mig, hur långt det än är! Jag hoppas att din födelsedag var jättefin och jag hoppas vi ses snart! Stora kramar till dig!
Jag vi också säga grattis tillmin storasyster som blir 32 år idag! Jag älskar dig jättemycket! Även om jag inte träffar dig jätteofta så betyder du jättemycket för mig. Jag finns alltid här för dig, precis som du alltid finns för mig. Jag är stolt över dig som har klarat av allt slit för att läsa upp ämnen och betyg för att komma in på läkarlinjen och samtidigt ha ett familjeliv med två små barn. Jag är jätteglad och stolt över att du kom in på läkarlinjen och jag hoppas av hela mitt hjärta att du klarar dig hela vägen utan allt för jobbiga motgångar! Jag hoppas också att du får en riktigt fin födelsedag med massa skoj, presenter och tårta! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback