Pappersbläckfisk

Idag har jag haft en lite konsntig dag. Jag hade alla årstider på samma dag! I förmiddags tvättade mammas gubbe sin bil och jag satt ute en stund i solen. Sommar. På eftermiddagen pratade jag och min bästa vän om våren och jag hjälpte henne med lite skolarbete. Vår. Lite senare gick vi ut och fotade lite fina höstbilder. Höst. Det har inte hunnit bli riktigt rött i träden än, men det är redan mycket fina färger runtomkring. I kväll drog jag på mig en filt i soffan med en kopp te, gott sällskap och tv. Vinter. En lite konstig dag, med andra ord. Men en riktigt härlig också!Dagens höjdpunkt stod Google Translate för. Herregud, vad fel det kan bli när man översätter! Jag och Majsan höll på att dö av skratt där ett tag! Haha
Nu börjar det närma sig läggdags för mig, men jag kan inte riktigt slita mig från filmen på tvn! Hoppas ni alla har haft en härlig fredag och får en underbar helg! 
Ha det gött!
Just det; jag har brottats med en pappersbläckfisk med oändligt många armar idag också! Phuh!
Svanen på bilden är från i våras när jag gick på folkis i Dalarna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback