Throw Back Saturday

Jag sitter här och tittar på massa bilder som jag borde ta  och lägga över någon annanstans, men det har jag inte gjort, och kommer troligtvis inte göra det på ett tag heller. Det kan ju vara bra att ha dem på flera ställen ifall datorn skulle krascha eller något. Jag tänkte att jag kunde dela med mig litegrann av bilderna, eftersom jag ändå rotar runt i massa mappar! Have fun! :D
Röd, norsk dricka på tågresa från Norge.
Jag och min syster på tååååget.
En av världens sötaste och bästa ungar! 
Snygga hästar på ängarna på Island.
Ängarna på Island...
De bästa grannarna som går att ha!
En av mina absoluta norska favoriter.
Grannarnas supersöta kisse.
Världens bästa häst fick komma hem till oss och hälsa på :)
För jag har tagit studeenteeeeeen, fy fan vad jag är braaaaa! :D
En till av världens sötaste och bästa ungar!
Ännu en till av världens sötaste och bästa ungar! Och världens bästa traktor också! 
 
 Santorini, sommaren 2013
 Grekisk mat på Santorini
 
Lekte frisör på internatet i våras :P
Världens sötaste lillhund
Sjukt mysig stig i skogen hos pappa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback