April april, din dumma sill

Jahaja, då var det april då alltså...! Jag fattar inte vart tiden tar vägen!?
Blev ni lurade i onsdags? Jag tror faktiskt att jag klarade mig från att bli lurad, för första gången någonsin! Själv kommer jag bara på så elaka skämt så jag vågar inte göra verklighet av dem! haha!
.
Hoppas ni alla har haft en fantastisk påsk, hittills! Här hemma har det varit en allt annat än lugn helg. Vi fick nämligen en ny familjemedlem i torsdags. En liten liten rackare som är hur söt som helst! Han har två systrar som heter Charlotte och Kalla, så nu kan ju bara gissa vad våran lille kille heter....? (hint: världens bästa spurtare) Petter, såklart! Han springer runt  med tänderna först och hittar på hyss och attackerar allt han ser! Vassa tänder har han också! Just nu är han och de andra i huset ute och grillar korv. Själv stannade jag hemma och övade på manus! Vi har ju ett "musikalmedley" senare i vår, så det är mycket repliker, låttexter och stämmor att lära in! Men nu ska jag ta och gå ut lite i det fina påskvädret som faktiskt kom hit iår!
Ha det bra så länge!!
 
Här är mina bästa fyrbenta vänner!
Syrrans hund (som var mammas gubbes från början)
 
Världens bästa islandshäst! 
 
Pappas lillhund
 
Nykomlingen/krokodilen 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback