Okejdå!

Jag har fått önskemål om att svara på sånna här "bloggfrågor", så jag kan väl göra det nu då, när jag ändå inte har något bättre för mig! :)
 
 
Hur gammal är du om fem år? - Oj, haha, det börjar inte bra det här! Om 5 år är jag 25 år...
 
Längd och skostorlek? - Eh, ca 173 cm och skostorlek 40 (beroende på skor).
 
Vem var den du träffade senast? - Min storasyster.
 
Är du rädd för blod? - Nej.
 
Har du många vänner? - Ja, men inte så många att man knappt känner dem.
 
Vad är dagens planer? - Den här dagen är ju typ slut, så det är väl inte så mycket mer kvar än att gå och lägga sig.
 
Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Det beror alldeles på vem det är till och vad det handlar om. Smågrejer är ju onödigt att ringa om, men saker som behöver mer förklaring och sådant måste man ju ringa om, tycker jag!
 
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? - De är skilda.
 
När såg du senast din mamma? - Om Skype räknas så var det några timmar sedan, annars var det ca en vecka sedan.
 
Färg på ditt hus? - Svart och vitt, i stort sett!
 
Bor tillsammans med? - Jadu, vad ska man svara på det....Jag går ju på folkhögskola och bor på internatet där med några andra som också går där, men jag är fortfarande skriven hos mamma...
 
Vilken ögonfärg har du? - Detta kan jag aldrig svara på. Min ögonfärg är så konstig. Men det är väl mest grönt och gult (och lite blått och lite grått, kanske?) - konstigt som sagt!
 
När vaknade du idag? - 9.00
 
Vilken är din favoritplats? - Utomhus, på tur!
 
Vilken plats föredrar du minst? - Soprum och allmänna toaletter!
 
Var tror du att du befinner dig om tio år? - Sånt blir jag rädd av att tänka på, så usch! Något bra ställe hoppas jag!
 
Vad skrämde dig som barn? - Hög musik och jultomten.ller utan kläder på dig? - Kläder och kläder, jag har pyjamas/nattlinne.
 
Hur många kuddar har du i sängen? - När jag sover har jag 2 st.
 
Hur många landskap har du bott i? - Tre
 
Vad skrämde dig som barn? - Hög musik och jultomten.
 
Vad fick dig att skratta senast? - När jag skulle göra ett trick med syrrans hund och det gick helt åt pipsvängen!
 
När var du i kyrkan senast? - Eeeehhh, det måste vara då min lärares son döptes och jag var med och sjöng.
 
Har du stationär eller bärbar dator? - Bärbar
 
Om du var en stor stenbumling, var skulle du vilja ligga då? - Någonstans där det går förbi massa glada människor hela tiden och som stannar och fikar vid mig :)
 
Dagens klädsel? - Mjukisbyxor och en stickad tröja.
 
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? - Det beror på vad jag ska göra. Men inomhus är det strumpor!
 
Är du social? - Ja, det skulle jag säga.
 
Vad tror du skulle vara annorlunda i ditt liv om du var av det motsatta könet? - Allt, typ?
 
Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? - I Norge hos min mormor och morfar!
 
Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? - Avloppsreningsverket utanför stan!! USCH!!
 
Vilken är din favoritglass?  - Vanlij, enkelt och supergott!
 
Vad skulle du göra om du vann en miljon? - Det skulle aldrig hända.
 
Tycker du om thaimat? - Kanske?
 
Vad dricker du till frukost? - Vatten eller mjölk.
 
Vad sa du senast? - Men du får ju inte vara där! Hoppa ner nu! ....... BRA! :)
 
Känner du någon med samma födelsedag som dig? - Vet om två personer som fyller år samma datum, men de är inte lika gamla som mig.
 
Om du var fast på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? – En motordriven elgenerator med tillhörande satellittelefon, tändstålsgrej på fällkniv med andra redskap i plastburk, och en god vän.
 
Vill du ha barn? - Ja, men inte riktigt än!
 
Kan du några andra språk än svenska? Vilka? - Norska, engelska, en del spanska och en del danska.
 
Låt? - "Lira Lara Loppan", med Pippi Långstrump, Tommy och Annika! :D
 
Vem är den roligaste människan du känner? - Min morbror, helt klart!
 
Välj ett ärr på din kropp? - Mitt "termometer-ärr" under knät.
 
Har du någonsin åkt ambulans? - Inte på allvar då jag varit sjuk, men bara "för skojs skull".
 
Föredrar du havet eller en pool? - Havet, men inte var som helst i havet!!!
 
Vad spenderar du helst pengar på? - Äventyr!
 
Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? - Ja.
 
Vad är klockan? - 23:53
 
Har du fått böter? - Nej
 
Vilken var den senaste bok du läste? - En pixiebok som hette "Kolla In"
 
Tycker du om att mysa? - JA!
 
Är du en beroendemänniska? - Beroende av vad?
 
Vilken radiostation lyssnade du senast på? - Vinyl 107 :D Love it!
 
Vad ville du bli när du blev stor när du var liten? - Läkare eller en sån som simmar med delfiner.
 
Vad var det senaste du stoppade i munnen? - Vatten, faktiskt.
 
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? - Min betygspoäng från gymnasiet.
 
Har du kvar klädesplagg sen du var liten? - Hur liten? Bebis? Vet inte....kanske?
 
Flirtar du mycket? - Haha, nej!
 
 
Phuh! Det var många frågor det! Ha det bra så hörs vi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback