Onsdag!

Den här onsdagen har varit fem gånger så lång som en vanlig onsdag, känns det som! Jag har inte gjort mycket vettigt, men ändå har jag gjort något hela tiden. Jag har målat, ritat, kollat skolor på internet och massa sådant. Dagens höjdpunkt var nog att jag och syrran lagade mat tillsammans och sedan tittade vi på Farmen och sedan Sveriges Mästerkock. Och så har vi ju en hund här som är helt knäpp. Så fort man vänder ryggen til (BOKSTAVLIGT TALAT!!!!) så hoppar han upp i soffan (där han inte får vara) eller gör något annat som han inte får. Alltså man hinner knappt vända sig om innan han gör det. Jag gick på badrummet och hämtade en nagelsax och när jag kom tillbaka så låg han supernöjd i soffan! Alltså den hunden!! xD
Nu är det strax läggdags, men det är så spännande på tvn så jag måste vänta ca en halvtimme till!
Ha det finfint så länge! :)
 
 
Här har ni den lilla brottslingen i egen hög person! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback